Sonntag, 20. Juni 2010

Matkan varrella

Matkan varrella oli viime valokuvatorstain teema. Tämä kuva on matkan varrelta, saapumassa Etelä-Tirolin maakuntaan Italiassa.


Minä olen nyt jo melkein matkan varrella, menossa seuraavaan ja viimeiseen kirjallisuusluentoon, jonka emäntänä on (sattumalta) entinen supersympaattinen gynekologini. Teemana: Miten naiset ovat vaikuttaneet maailmankirjallisuuteen ja miten he muokkaavat sitä tänäkin päivänä. Esillä ovat Sappho, Bronten sisarukset, Joanne K. Rowling jne. Odotan mielenkiinnolla.

6 Kommentare:

  1. Kuulostaa mielenkiintoiselta luennolta! :)

    Pisteet sulle myös siitä, että et ole kirjoittanut kuninkaallisista häistä, itsekin sitä olen vältellyt blogissani. ;D

    AntwortenLöschen
  2. Mielenkiintoinen luento varmaan. Saamme varmaan kuulla luentomatkastasi enemmän myöhemmin.

    AntwortenLöschen
  3. Ja minä odotan mielenkiinnolla luentopostaustasi.

    AntwortenLöschen
  4. Onneksi tuossa oli jne. sillä muuten kyllä ihmettelisin noita valittuja naisia... :) Myös mie jään odottamaan postaustasi mielenkiintoisesta illasta!

    Ihanaa, kohta alkaa loma ja ehtii toivottavasti lukea niitä lukemattomia romaaneja, jotka tuossa odottavat minua.

    AntwortenLöschen
  5. TaiNa: no kun ne muut otti sanat suustani :-))
    Clarissa: tulossa
    Nurkkalintu: huomenna
    Helena: taasko loma, vastahan olit. :-))

    AntwortenLöschen
  6. Hoh, noin väittää Allu, joka on _jatkuvasti_ matkalla! :) Vain juhannusviikoksi mökille kulleroita ihailemaan, ja oikea loma on vasta myöhemmin heinäkuussa.

    AntwortenLöschen