Freitag, 27. September 2013

Perjantain parhaat

Ostin tänään kokeeksi keraamisen paistinpannun, kun tavaratalo mainosti sellaista ja antoi hyvän alennuksen =  yhden prosentin ikävuotta kohti, korkeintaan kuitenkin 40%. Kassa pyysi henkilöllisyystodistusta, ei uskonut, että olen jo 40v.♥♥♥


Päivän kruunasi uusi Muehlenbeckia.


Ja illan kruunaa uudessa pannussa paistettu Itämeren turska rucolapeston ja kurpitsapyreen kanssa, kyytipoikana herkullinen Ruedan valkoviini.

Naamakirjasta löytyi tänään tällainen kiva lause:

20 Kommentare:

  1. Ei, onko totta, että olet vas... jo 40!! Ei kyllä todellakaan uskoisi.
    Mun on saatava uusi Muehlenbeckia, suren kun entinen pääsi kuivumaan ja kuoli:-(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hast gerade noch die Kurve gekriegt, du Bösewicht!

      Löschen
    2. Oho, jäi kesken tuo edellinen. Piti siis olla:: ei, onko totta, että olet vasta hiljattain täyttänyt jo 40!! Ei kyllä todellakaan uskoisi:-)) Besser so?

      Löschen
  2. Ooh, aika ihana päivä. Ja ikätoverinikin vielä. :) Hyvää viikonloppua!

    AntwortenLöschen
  3. Minä valmistaudun neljäkymppisenä oloon vielä vajaan vuoden. Ei ole vielä kriisiä havaittavissa. Olipas hauska ale siellä, en ole aiemmin kuullutkaan tuollaisesta ikään sidotusta alesta. Siellä olit siis justiinsa passelin ikäinen:D.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jos nyt muistan oikein, 40 ei olllut ongelma, 30 oli pahin.

      Löschen
  4. Olipa ihana kohteliaisuus;D Ja mahtava alennus:) Mukavaa viikonloppua Allu!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tuli sopivasti, kun piti muutenkin ostaa uusi paistinpannu ja näin televisiossa kokkiohjelmassa keraamisia pannuja ja se olikin hyvä kalaa paistaessa.

      Löschen
  5. Täällä istun viinilasi kädessä ja toivotan mukavaa viikonloppua! Helena

    AntwortenLöschen
  6. On se vaan aina yhtä ihanaa, kun kysytään papereita. :-) Silloin nuorena se vaan harmitti. Eipä arvannut, että joskus siitä vielä ilahtuisi.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Olen joskus ennenkin joutunut näyttämään papereitani.

      Löschen
  7. Odottakaas kun tulee 50 tayteen! Se oli aika isku.

    Muuten mulla on yksi keraaminen pannu ollut puolisen vuotta ja kylla se kestavammalta tuntuu kuin teflon.

    AntwortenLöschen
  8. Ihana perjantai kerrassaan! Piti oikein googlata tuo Muehlenbeck (ihana kuva muuten), mukava aloittaa päivä uutta oppimalla näin viikonloppunakin, Mä olen taas nuorison keskellä töissä ja niitä on kiva pyörryttää kun toteavat, että olen vanhempi kuin äitinsä :D.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Taitaa olla lankaköynnös suomeksi, nyt taas muistin. Meillä oli töissä kerran 19v neitonen, joka kertoi mulle, että äitinsä ompelee hänelle sellaisia vaatteita, joita hän VOISI EHKÄ PITÄÄ KOLMEKYMPPISENÄ.!! Kaikki on suhteellista!

      Löschen