Mittwoch, 17. August 2011

Aamun ilot

Omaishoitajan aamun iloja on mahtavan lämpimän kesäaamun lisäksi (huomiseksi luvassa jopa +30C)

aivan ihana hortensian kukka, keskimitta on varmaan yli 30cm, vahinko, ettei sitä näe kuvasta

ja kuppi hyvää kahvia Iittalasta mukaan lähteneestä iloisen punaisesta muumimukista

Iittalassa oli muuten näytillä vanhoja Aalto-vaasien muotteja

Potilaani on pirteä ja niinpä workaholic lähtee tänään jo junalla työmatkalle 200km päähän. Toinen kipsi kiristi eilen pahasti, mutta mehän ollaan itse jo niin alan ammattilaisia, että saatiin sekin asia ilman lääkäriä kuntoon.

7 Kommentare:

  1. Onpa siellä urhea potilas!

    Ja millaisia aamuja! Täällä alkaa olla jo syksyä ilmassa, mutta pieni kirpeys tekee ihan hyvää. Minä haaveilen hortensioista etuovellemme. Ne ovat aina niin upeita.

    AntwortenLöschen
  2. Reipasta menoa potilaalla, kunhan ei nyt vain keksi kokeilla, pärjäisikö junaa vastaan;)

    Näyttää olevan hortensiaystävällinen elokuu. Hieno tuo sinun kukkasi samoin kuin minun syyshortensiani ulko-oven vierellä. Valtavat valkoiset kukat siinäkin.

    AntwortenLöschen
  3. Katja: on se potilas kyllä tunnollinen, ei ota helpolla sairaslomaa, vaikka saisi
    Clarissa: toivotaan, ettei nyrkkeile junaa vastaan. Syyshortensia on vissiin se Annabelle vai?

    AntwortenLöschen
  4. Ehkä potilas ajattelee säästävänsä sinun voimia?

    Mulla on kanssa ihana ja samanvärinen hortensia, kukan mitat ei tosin noin mahtavia ole kuin sulla. Minun hortensia on Endless Summer.

    AntwortenLöschen
  5. Helena: ei tuossakaan ole kuin yksi noin valtava kukka, muut on ihan "normaalin" kokoisia.
    Kyllä mulla niitä voimia vielä riittää, vaikka isokokoisen miehen hiusten pesuun suihkun alla ei meinaa mun käsien pituus vaan riittää eli piti panna kaveri tuolille istumaan.

    AntwortenLöschen
  6. Voi sentääs... Onneksi sormet hiukan pilkistävät kipseistä niin ihan kaikkeen ei tarvitse hoitajaa?

    AntwortenLöschen