Samstag, 13. April 2013

Never say never


22 Kommentare:

  1. Kappas vaan! :-) Joko olet oppinut käyttämään tuota? Ukkelilla on tuommoinen, ja minusta se on vähän vaikeakäyttöinen, mutta olenkin blondi. ;-D

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mulla on ollut hyvä opettaja, itsekin ihmettelen.

      Löschen
  2. No katos vaan, onnea nyt sitten uudelle! Minä vielä kiltisti joudun odottamaan, kun tuo meidän poika määrää näistä tällaisista ostoksista. Olen kyllä jo aloittanut tämän☺☺.

    AntwortenLöschen
  3. Onnea vaan tuolle.Minulla on sellainen ihan tavallinen android-tabletti,ja olen siihen aivan ihastunut:) Mutta ystävällä on iPad ja se on vieläkin ihanempi:) En tiedä miten edes pärjäsin ennen tabletteja.....

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. En minäkään nyt tajua, miksi olen näin kauan ollut ilman.

      Löschen
  4. Onnea uudelle laitteelle! Mie en ole vieläkään saanut tablettia, kun me saadaan hankkia töihin vain kilpailettua ja vain tämä omppumalli on kilpailutettu, mutta haluan sen toisin. Itselle en sitä tuon takia viitsi hankkia, koska käyttäisin sitä niin paljon työasioissa (kuten omaa läppäriä).

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kiitos. Mulle tuo työnantaja ei kustannan mitään.(:-

      Löschen
  5. No onnittelut minultakin. Meillä ollaan ihan vanhanaikaisia tuon rinnalla, mutta pärjäillään kuitenkin.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ainahan sitä pärjää, mutta mukavuuksia on kivaa, tämä on niin helppo ottaa Suomeenkin mukaan.

      Löschen
  6. Herzlichen Glückwunsch....minäkin sain tuollaisen pääsiäisen alla. En itse olisi tietysti ostanut, mutta näppärä se on, esim. vaikka illalla sängyssä surffailuun. Oikeeseen työskentelyyn on minusta kyllä perinteinen kone tai läppäri parempi.

    Maikki

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Muistan, että kirjoitit. Onko sulla myös tämä mini? En tällä kyllä mitään postauksia tee, en ainakaan kotoa, silloin käytän kyllä PC:tä.

      Löschen
  7. Sinäkin Brutukseni... ;). Onnea. Kaipa sen hankinta tulee joskus eteen täälläkin. Minä surffailen nyt sängyssä illalla Lumiallani, mutta pienihän se on tuommoiseen verrattavissa.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sas muuta! Puhelimeni kyllä mulla Lumia eikä ole tarvetta vaihtaa, olen ihan tyytyväinen.

      Löschen
  8. Antworten
    1. Minä vannoin, että en haukkaa omenan, mutta kyllähän sitä muistetaan, miten sen omenan kanssa kävi siellä paratiisissa.

      Löschen
  9. Minä osasin vielä sanoa ei toissapäivänä, mutta vaikeaa se jo teki.

    AntwortenLöschen
  10. Allu, minä olen jo yli neljä vuotta pitänyt blogia R:n firman romuihin heitetyllä koneella. Hankin vain tähän kirjastoon kulmatyöpöydän isolle koneelle. En osta mitään uutta elektroniikka ennenkuin se ehdottomasti on hajalla. Käytän sellaista kännykkääkin, jota edes lapset eivät Suomessa enää suostu käyttämään. Sisareni taas on eri maata, eli hän vaihtaa kännykkää (ja silmälaseja) asusteiden mukaan;)

    Kummipojallani, 8 vee, on tuollainen härveli, mutta varmaan sekin kohta jo vaihtuu johonkin uutuuteen.

    Jokaisella on omat juttunsa.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jeder soll nach seiner Fasson seelig werden, sanoo sakemanni. :-))

      Löschen
  11. Antworten
    1. Prost! Kyllä se vaan niin kätevä oli matkalla.

      Löschen